Volgens Sander Schimmelpenninck in zijn column in De Volkskrant van vanmorgen zou het beter zijn als de steden zich los maken van de rest van het land in een stadsfederatie. Dan heeft men niets meer te maken met degenen die zorgen voor de foute verkiezingsuitslag. En passant mag ik van hem verhuizen naar de omgeving van Almelo.
Afscheiding
Samenvatting van het artikel
REACTIES
Reageer hier, maar met respect.
We verwelkomen respectvolle en relevante opmerkingen. Off-topic commentaren worden verwijderd. Als je illegale dingen doet, zullen we het verbieden.




